srijeda, 19. siječnja 2011.

Kako optimalno koristiti društvene mreže


 1.200,000 hrvata koristi Facebook, oko 10.000 hrvata koristi Twitter a nedefinirani broj je blogera na hrvatskom internet prostoru. Zato se morate zapitati jednu jedinu važnu stvar, što pričaju o vama i kako na to možete utjecati. Mnogo toga se promijenilo, a jedno je sasvim sigurno, reklama i samo reklama više nigdje ne prolazi,kako u realnom tako i u virtualnom životu. Danas više ljudi provede na Facebooku nego što provodi za televizorom, stoga morate se zapitati koji medij je trenutno najoptimalniji za komunikaciju sa postojećim i novim korisnicima/klijentima ili kupcima vaših usluga/proizvoda.

    Pristup društvenim mrežama je za svaku granu poslovanja ili javnog djelovanja poseban, i kao takav treba se graditi od samih početaka, treba znati kada uči um repliku i kada jednostavno ostaviti da zajednica sama riješi neki problem. Hrvatska za sada ima mali broj korisnika twittera no oni su vrlo utjecajni, kako kao pojedinci, tako i kao grupe, tvrtke ili mediji. U PR-u ovo je novi put do kvalitetnih odnosa s javnošću, što u pravilu ne znači odnos samo sa novinarima i medijima, već i ključnim i krajnjim korisnicima vaših usluga. Istina, i samo istina, jedini je pravi ključ dobre on-line reputacije i kvalitetnog odnosa sa korisnicima interneta.  Posjetite Osijek i od kvalitetnih stručnjaka naučite kako najbolje izvuči iz društvenih mreža i pri tome se dobro zabaviti. Jer na kraju, kroz igru i zabavu, možete puno toga napraviti.

Sir Željko Riha

Nema komentara:

Objavi komentar